+38 (050) 680 97 93+38 (095) 43 44 260telegram: @bizasua

        

Послуги і ціни

Комплексне ведення

Пакет "МІНІ"

(для 1, 2 груп)

● сплата податків;● подача річної звітності.





   

700 грн/міс

Пакет "ПРОФ"

(для 1, 2 груп)

● сплата податків; ● подання звітів; ● внесення змін по ФОП, щоквартальні звірки з ДПС; ● контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи; ● ведення книги обліку доходів;● ведення книги обліку товарних запасів;● сплата по виставленим контрагентами рахункам; ● формування рахунків для оплати контрагентами; ● ведення найманих працівників; ● необмежена кількість консультацій з питань поточної діяльності;● контроль первинної документації на відповідність вимогам чинного законодавства;● подача будь-яких заяв та запитів, урегулювання питань з ДПС та іншими органами, що пов'язані з підприємницькою діяльністю.

4500 грн/міс

Пакет "МІДЛ"

(для 1, 2 груп)

● Сплата податків;● подання звітів;● контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи;● сплата по виставленим контрагентами рахункам;● формування рахунків для оплати контрагентами;● 10 консультацій з питань поточної діяльності; ● подача будь-яких заяв та запитів.

2000 грн/міс

Пакет "МІНІ"

(для 3 групи)

● сплата податків;● подача квартальної звітності.





   

1000 грн/міс

Пакет "ПРОФ"

(для 3 групи)

● сплата податків; ● подання звітів; ● внесення змін по ФОП, щоквартальні звірки з ДПС; ● контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи; ● ведення книги обліку доходів; ● ведення книги обліку товарних запасів;● сплата по виставленим контрагентами рахункам; ● формування рахунків для оплати контрагентами; ● ведення найманих працівників; ●необмежена кількість консультацій з питань поточної діяльності;● контроль первинної документації на відповідність вимогам чинного законодавства;● подача будь-яких заяв та запитів, урегулювання питань з ДПС та іншими органами, що пов'язані з підприємницькою діяльністю.

5100 грн/міс

Пакет "МІДЛ"

(для 3 групи)

● Сплата податків;● подання звітів;● контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи;● сплата по виставленим контрагентами рахункам;● формування рахунків для оплати контрагентами;● 10 консультацій з питань поточної діяльності; ● подача будь-яких заяв та запитів.

2500 грн/міс

Одиничні послуги

  • ● Квартальна податкова декларація платника єдиного податку 3 група - 1 500 грн;● Річна податкова декларацiя платника єдиного податку 1, 2 група - 1 500 грн;● Нульова податкова декларація платника єдиного податку - 1 000 грн;● Об'єданий звіт по ЄСВ (до 5-ти працівників) - 1 700 грн, за кожного наступного + 250 грн;● Декларація про майновий стан та доходи (загальна система) - 2 500 грн;● Нульова декларація про майновий стан та доходи (загальна система) - 800 грн;● Декларація з акцизного податку - 1 100 грн;● Інші звіти - ціна обговорюється.

  • ● Встановлення ПРРО - 1 500 грн (первинна консультація та вибір ПРРО, встановлення ПРРО та консультація щодо його ведення);● Підключення еквайрингу - 650 грн;● Реєстрація та налаштування Нової пошти та NovaPay - 1 600 грн;● Нaлаштування інтеграції Checkbox та Нової пошти - 650 грн;● Підключення ПРРО до PROM.UA, ROZETKA, інше - 650 грн;● Реєстрація додаткової каси, касирів - 550 грн;● Закриття ПРРО - 1 250 грн.  

  • ● Заява про право застосування спрощеної системи (внесення будь-яких змін по ФОП у податковому кабінеті) - 600 грн;● Запит про отримання витягу щодо стану розрахункiв з бюджетом - 300 грн;● Витяг з реєстру платників єдиного податку - 300 грн; ● Заява про внесення змін до ДРФО (форму 5ДР) - 700 грн;● Заява про повернення помилково або надміру сплачених коштів - 400 грн;● Подача форми 20-ОПП - 600 грн;● Повідомлення про прийняття працівника/гіг-контракту - 200 грн;● Розблокування податкових накладних - від 3000 грн.

  • ● Відкриття ФОП - 1500 грн (консультація щодо ведення підприємницької діяльності; обрання системи оподаткування; обрання КВЕДів; надання шаблонів по оплаті податків)

  • ● Check - up (бухгалтерський) - від 2000 грн (Перевірка діяльності ФОПа за необхідний період, правильність сплати податків, подання звітностей, правильність ведення ПРРО, наявність або відсутність штрафів);● Корекція після check-up (бухгалтерський) - від 500 грн;● Check - up (юридичний) - від 2000 грн (перевірка діяльності ФОПа за необхідний період: правильність отримання винагороди за надані послуги, наявність первинної документації, інших документів, пов'язаних із веденням діяльності, перевірка документації на відповідність вимогам законодавства);● Корекція після check-up (юридичний) - від 500 грн.

  • ● Внесення змін по ФОП - 600 грн.

  • ● Подача заяви про припинення ФОП - 500 грн;● Аналіз кабінету платника податків на наявність заборгованості - 800 грн;● Урегулювання відносин з контрагентами щодо раніше укладених договір - від 500 грн.

  • ● Консультація на будь-яку тематику - від 300 грн.

  • ● Публічна оферта (на сайт) - 1000 грн; ● Політика конфіденційності (на сайт) - 1000 грн;● Формування інших юридичних документів (актів, рахунків) - від 300 грн;● Договір про надання послуг (інший договір, пов'язаний з діяльністю ФОПа) - від 3000 грн;● Аналіз та перевірка договора контрагента - від 1500 грн;● Перевірка контрагента - 1200 грн.

  • ● Реєстрація торгової марки - від 5000 грн;● Консультація у сфері інтелектуальної власності - від 1500 грн;● Претензійно-позовна робота з контрагентами - від 2000 грн;● Урегулювання питань з органами ДПС та/або іншими органами - від 1500 грн;● Досудове та судове врегулювання спорів (з представництва в суді) - від 1500 грн;● Фіксована ціна за участь в одному засіданні - 3200 грн;● Реєстрація благодійної організації/громадської організації - 15000 грн;● Реєстрація юридичної особи "під ключ" - 10000 грн;● Внесення змін до ТОВ (Зміна директора/керівних органів, зміна учасників (продаж/перехід частки) або розміру Статутного капіталу та інше) - від 5000 грн.

Made with